Marketing Łódź

Agencja marketingowa z Łodzi

Rozwój firmy w Łodzi

Jesteś dobrym fachowcem, lub masz pomysł na rozwój firmy i to, co chciałbyś robić jak przedsiębiorca. Rejestrujesz firmę, zakładasz sklep lub oferujesz usługi, ale nie zawsze wszystko kręci się tak jak powinno. Wielu przedsiębiorców rezygnuje z firmy, bo nie są specjalistami od reklamy i nie potrafią dotrzeć do większej ilości klientów. Nie znają się na internecie i nie wiedzą nawet gdzie i jak trafiać do klientów. Podpowiadamy jak powinien wyglądać rozwój firmy i co przyciągnie lokalnego klienta z Łodzi.

Rozwój firmy – podstawa to dobra, nienachalna reklama

rozwój firmy a działania marketingowe

Podstawą dotarcia do nowych klientów jest oczywiście reklama i możliwości jest tyle, że nie da się streścić tego w nawet jednej książce. Należy jednak zdawać sobie sprawę z tego, że trendy w reklamach zmieniają się bardzo szybko. To co działało kiedyś, nie koniecznie działać będzie teraz, tym bardziej że algorytmy Google zmieniają się bardzo często.

Drugą sprawą jest podejście ludzi do reklamy. Może kiedyś nachalne, krzykliwe plakaty, bilbordy i migające zewsząd napisy działały na ludzi. W obecnych czasach jednak mamy przesyt informacji, a zaśmiecanie przestrzeni publicznej kolorowymi reklamami to nie dość, że wyrzucanie pieniędzy w błoto, ale i denerwowanie jej użytkowników.

Nie przysporzy nam to sympatii klientów i na pewno nie stworzy z nimi więzi. Można poinformować ludzi o swoich usługach na banerze, ale niekoniecznie co kilka metrów lub w okolicy gdzie jest ich kilkanaście. Zanim zmarnujesz pieniądze dowiedz się jaka reklama jest teraz lubiana przez ludzi i akceptowana. Lepiej wydać je na chociażby pozycjonowanie strony niż na nachalne migające napisy. Najlepiej skorzystać z pomocy specjalistów z lokalnej agencji marketingowej.

Rozwój firmy –  stwórz zaangażowaną grupę odbiorców i dobry content

Prowadzenie profilu na social media takich jak Facebook czy Instagram wymaga pewnej wiedzy. Przynajmniej w przypadku niepowodzenia nie wydasz pieniędzy na darmo, bo posiadanie takiego profilu nic nie kosztuje, o ile nie płacimy Facebookowi za reklamę. Oczywiście pomoc specjalistów w prowadzeniu social media jest jak najbardziej wskazane, ale samemu można próbować promować swoja firmę na początku. Przede wszystkim liczy się tworzenie dobrych treści i gromadzenie zaangażowanej społeczności.

Lepiej mieć tysiąc osób, które często widzą Twoje posty i ciekawie komentują niż milion followersów, którzy zapomnieli o Twoim istnieniu po polubieniu Twojej strony. Jesteś specjalistą z zakresu swojej branży, więc twórz treści merytoryczne, ciekawe, skłaniające do dyskusji. Jeśli spodobają się ludziom, będą przekazywać je dalej i mówić o nich swoim znajomym. Pokaż jak interesujący biznes prowadzisz, niech dowiedzą się czegoś nowego. Pokaż ludzką twarz, niech zobaczą w Tobie człowieka, możesz poprzez tworzenie np stories pojawiać jak pracujesz lub jak mija Ci dzień.

Dzięki ciekawemu profilowi na social media Twoja firma będzie się rozwijać

jak rozwijać firmę w Łodzi

 

Rozwój firmy – myśl lokalnie

Jeśli grupa docelową, która skorzystać ma z Twoich usług są ludzie z Łodzi, a Ty chcesz rozwinąć swoją firmę i mieć więcej klientów, to oczywiście celować musisz w tę lokalizację nie np ludzi z całej Polski. W przypadku reklam np na Facebooku można dokładnie określić zakres pokazywanej reklamy w kilometrach od punktu docelowego. Facebook to też bardzo dużo grup tematycznych z Łodzi, gdzie udziela się mnóstwo ludzi. Poprzez posiadanie ciekawego profilu firmy można dyskutować tam z użytkownikami, nie koniecznie bezpośrednio polecając swoje usługi.

Będą oni mogli wejść na Twój profil od razu i zobaczyć czym się zajmujesz. Nie bagatelizuj jednak lokalnych mediów. Możesz wykupić reklamy w lokalnych portalach internetowych czy nawet w gazetach. Ludzie wciąż je czytają a starsi mieszkańcy Łodzi niekoniecznie korzystają z internetu.

Rozwój firmy a strona internetowa

Dobrze zbudowana strona internetowa, która będzie przyjazna i przejrzysta dla użytkownika jest Twoją wizytówką. To tam ludzie zaglądać będą gdy znajdą Cię w wyszukiwarce czy na social media. Musi być dobrze napisana i zoptymalizowana pod algorytmy Google. Top lepiej zostawić profesjonalistom no lokalnej agencji marketingowej gdyż samodzielne próby pozycjonowania i zmieniania kodu strony mogą zakończyć się nawet jej zablokowanie  przez Google. Warto zainwestować w nią trochę pieniędzy na początek i zadbać o to by była widoczna przy wyszukiwaniu. Ludzie w głównej mierze korzystają z wyszukiwarki internetowej aby znaleźć lokalne biznesy. Tam też prowadzić można kampanie np Google Ads, z płatnymi reklamami, a najlepiej połączyć ze sobą obydwie te rzeczy.rozwój firmy w Łodzi

 

Rozwój firmy a pomoc lokalnej agencji marketingowej

Jeśli chodzi o rozwój firmy, warto jest zastanowić się, czy nie najlepiej byłoby skorzystać z pomocy lokalnej agencji marketingowej. Jest ona doświadczona w reklamowaniu biznesów na danym obszarze np w łodzi i okolicach i wie czego chce lokalny klient i jak do niego dotrzeć. Postawi nie tylko stronę i optymalizuje ja pod algorytmy Google ale też pomoże w innych kwestiach jak social media, content marketingu czy marketingu szeptanym. Nasza firma prowadzi również kampanie zintegrowane. Ustalamy cele dla danej firmy i piszemy konkretne scenariusze działania. Używamy najnowocześniejszych płatnych aplikacji do pracy i korzystamy z pomocy specjalistów w danej dziedzinie. Ty masz za to wgląd 24 godziny na dobę do postępów w pracy.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.