Marketing Łódź

Agencja marketingowa z Łodzi

Reklama firmy w Łodzi

Właściciele łódzkich biznesów zastanawiają się jak powinna wyglądać reklama firmy, ale nie wiedzą od czego zacząć. Możliwości jest tak dużo, że przyprawiają o zawrót głowy. Płatne reklamy w internecie, bilbordy, a może nowoczesne działania marketingowe i zintegrowane kampanie marketingowe? Czy wiesz jakich reklam ludzie nie lubią, które w tej chwili są akceptowane a jakie odchodzą w zapomnienie? Przedstawiamy kilka możliwości reklamowania Twojego lokalnego biznesu.

Reklama firmy w Łodzi – określ grupę docelową i nie bój się mediów lokalnych

reklama firmy w Łodzi

Łódź to wielka aglomeracja gdzie mieszka prawie 700 tysięcy ludzi, możliwości dotarcia do nich z reklamą są zatem ogromne. Zacznijmy od tego, że oczywiście nie każdy z nich jest potencjalnym klientem. Aby reklama firmy w Łodzi była skuteczna należy określić grupę docelową dla naszych usług, ale opieranie się jedynie na lokalizacji zwykle nie jest wystarczające. Chyba, że chcemy wypromować biznes jedynie dla klientów z danego wąskiego obszaru jak np osiedlowy salon fryzjerski czy sklep spożywczy. Zwykle jednak należy grupę zdefiniować dużo bardziej szczegółowo.

Ignorowanie lokalnych mediów na rzecz działań w social media lub pozycjonowania to również błąd. W mediach z Łodzi i okolic siedzą jedynie osoby tu mieszkające, często można tam przeprowadzać działania marketingu szeptanego, a znając już swoją grupę docelową mamy maksymalnie zawężony target i możemy dedykować mu z reklamę swojego biznesu.

Reklama firmy w Łodzi a Facebook

Reklamy na Facebooku, które wyświetlać mogą się również na Instagramie to narzędzie niezwykle precyzyjne i potężne w swoim działaniu. Na początku ich ustawiania Facebook pyta czy zależy nam na podniesieniu liczby followersów, na komentarzach do posta, którego będziemy promować czy na wiadomościach prywatnych związanych z reklamą. Musimy też stworzyć dobrą grafikę lub filmik promocyjny i odpowiednio skonstruowany tekst posta, tak aby potencjalny klient zainteresował się naszą usługą.

Jeśli chcemy reklamować się w Łodzi, Facebook już niewielkim kosztem może dać nam duże zasięgi. Niestety tworzenie reklam na Facebooku jest bardzo skomplikowane i są na ten temat tworzone całe książki i kursy. Nie jest to wiedza, którą przyswoić się da w kilka minut. Polecamy skorzystać z pomocy specjalistów, aby nie marnować pieniędzy wydanych na reklamę, gdyż płacimy za każdy dzień jej wyświetlania.

Reklama firmy w Łodzi a reklamy Google ad i GDN czyli kampanie graficzne

jaka powinna być reklama firmy w Łodzi

Jeśli nie wiesz jak powinna wyglądać reklama firmy w Łodzi to zacznij od stworzenia strony i pozycjonowania jej tak, by wyświetlała się osobom szukającym konkretnej usługi. SEO I SEM (tu można dać link do oferty) to potężne narzędzie marketingowe, które sprawią, że strona będzie dobrze napisana, odpowiadająca trendom i wymaganiom Google, a to tam najczęściej klienci szukają lokalnych biznesów.

GDN (Google display network) czyli kampanie graficzne są tanie i mogą pomóc wypromować firmę. Płacisz za kliknięcia w reklamę, nie jej wyświetlenie. Na lokalnych portalach internetowych wyświetlać się będzie baner reklamowy jeśli w pytaniach użytkowników padną przygotowane słowa kluczowe. Nie powinna być ona jedyną kampanią reklamową dla firm z Łodzi, ale jest dobrym dopełnieniem innych strategii.

Reklama firmy w Łodzi – zatrudnij lokalną firmę marketingową

reklama firmy w Łodzi

Właściciel biznesu nie musi znać się na marketingu. Może zatrudnić firmę marketingową, która przeprowadzi za niego kampanię reklamową dla Łodzi i okolic, postawi stronę spełniającą wymogi Google, wypozycjonuje ją i zajmie się wszystkimi aspektami kontaktu  z klientem. Nie każdy musi radzić sobie z tym sam, a reklamować biznes na lokalnym rynku najlepiej będą potrafiły lokalne agencje marketingowe, gdyż znają go od podszewki.

Reklama firmy w Łodzi – jak nie reklamować?

Musimy też pamiętać jak nie reklamować w Łodzi i myśleć o tym, czego ludzie nie lubią, co odpycha ich od naszej firmy. Wyskakujące zewsząd reklamy w formie migających napisów, kolorowe banery, które powieszone są wszędzie prawie, że jeden na drugim to coś, co nie przykuwa uwagi. Oczywiście banerem można również dużo zyskać, ale zaśmiecanie nim przestrzeni miejskiej, nie jest już mile widziane. A im więcej tym gorzej, bo nikt nie zwraca na nie uwagi.

Reklama firmy w Łodzi jest istotna. Ulotki są dobrą formą reklamy, ale jeśli dostaną je Ci, którzy powinni. Zaśmiecanie nimi miasta i wrzucanie dosłownie wszędzie nie przynosi wielkiego efektu, bo ludzie traktują je jak śmieci.

Nachalne próby sprzedaży czy to telefonicznie, czy na żywo, także spotykają się jedynie z oporem klientów. Lepiej być mniej głośnym i widocznym, ale prowadzić reklamę swojej firmy z Łodzi mądrze i w sposób ciekawy dla klienta. Nachalnością nie sprzedaje się dużo, natomiast dobrym wizerunkiem firmy, dobrymi merytorycznymi treściami już tak.

 

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.